Tilaus- ja toimitusehdot


Päivitetty 19.04.2021.

Noudatamme kaikessa toiminnassamme kuluttajasuojalakia ja kuluttajaviranomaisten ohjeita ja määräyksiä.

Yhteystiedot

  • Verkkosivut: haavemaailma.fi
  • Sähköposti: info@haavemaailma.fi
  • Puhelin: 040 5577 432

Tilaaminen

Tilauksen jälkeen asiakas saa tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus sisältää toimitusosoitteen, tiedon tilatuista tuotteista, määristä ja hinnoista sekä arvioidun toimitusajan. Pidätämme oikeuden hinta-, toimitusaika- ym. tuotetietojen muutoksiin. Jos hinta tai muut tiedot muuttuvat, niistä sovitaan asiakkaan kanssa, ja asiakkaalla on oikeus halutessaan peruuttaa tilaus.

Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä, sillä hetkellä voimassa oleviin tilaus-, toimitus- ja maksuehtoihin, jotka löytyvät verkkosivuiltamme. Näitä ehtoja noudatetaan tilaustavasta riippumatta. Pidätämme oikeuden ehtojen muutoksiin.

Jotta tilausvahvistus voidaan lähettää, asiakkaan tulee ilmoittaa sähköpostiosoitteensa tilauksen yhteydessä. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse.

Hinta

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hintoja päivitetään jatkuvasti, ja tuotteen hinta voi muuttua milloin tahansa.

Jos verkkosivuilla ilmoitettu hinta on niin ilmeisen virheellinen, että asiakkaan pitäisi ymmärtää hinta virheelliseksi, pidätämme oikeuden muuttaa hintaa tilauksen teon jälkeen. Tällöin hintamuutoksesta otetaan yhteyttä asiakkaaseen ja kaupan voi halutessaan purkaa ilman kuluja. Tällaisia virheitä ovat esimerkiksi pilkku- tai yksikkövirhe.

Alennuskoodilla saa alennusta vain tuotteen hinnasta, eikä alennus koske toimituskustannuksia. Alennuskoodi tulee antaa tilaamisen yhteydessä, eikä alennusta voi aktivoida jälkikäteen. Jos tuotteita palautetaan, alennuskoodin ehdot tarkistetaan.

Toimitus

Toimitusaika

Lähetyksen toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Toimituksen tarkempi aikataulu vaihtelee kunkin kuljetusliikkeen ajo- ja jakoaikataulujen mukaisesti.

Emme vastaa toimituksen viivästymisen aiheuttamista kustannuksista.

Toimitustapa

Toimitustapa on Posti. Asiakkaan tilaamat tuotteet toimitetaan asiakkaan antamaa osoitetta lähimpänä sijaitsemaan postin toimipisteeseen tai postin automaattiin.

Toimituskustannukset

Toimituskustannukset näkyvät eriteltyinä ostoskorissa.

Kotiinkuljetus koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Toimituskustannukset eivät sisällä toimitusta saareen tai muille normaalin posti- ja jakelulogistiikan ulkopuolella oleville alueille.

Jos asiakas haluaa tilata tuotteita Ahvenanmaalle tai saareen, johon kulku on maantielautalla, lossilla tai yhteysaluksella, hänen kannattaa ottaa ensin yhteyttä myyntipalveluumme. Näin voimme varmistaa, onko toimitus mahdollinen ja aiheutuuko siitä lisäkustannuksia.

Emme toimita poste restante -osoitteisiin tai ulkomaille. Tuotteita ei voi noutaa Haavemaailman varastolta, eikä tilata myymälästä noudettaviksi.

Vastaanotto

Asiakkaan tulee varmistaa, että annettuun puhelinnumeroon saadaan yhteys, kun toimitus on tulossa. Lähetystä vastaanottaessa vastaanottajan tulee tarkistaa lähetyksen ulkoinen kunto. Mikäli lähetyksessä on vaurio, on tästä tehtävä ilmoitus kuljetusyhtiölle ennen lähetyksen kuittaamista

Pyydämme ilmoittamaan asiasta heti, ja suosittelemme tekemään sen viimeistään kolmen (3) päivän kuluessa lähetyksen saapumisesta. Näin voidaan varmistaa asian sujuva käsittely.

Jos ilmoitusta kuljetusliikkeelle ei tehdä, asiakkaalle jää vastuu virheistä, jotka ovat havaittavissa jo toimitushetkellä.

Jos asiakas huomaa ongelmia toimituksessa tai tuotteissa, hänen tulee toimia seuraavasti:

  1. Asiakkaan tulee tehdä ilmoitus kuljetusliikkelle ennenkuin hän kuittaa lähetyksen vastaanotetuksi.
  2. Virheestä pitää ilmoittaa sähköpostilla osoitteeseen info@haavemaailma.fi tai puhelimitse numeroon 040 5577 432.

Jos tilattu tuote on kosteudelle arka, asiakkaan tulee suojata tuote. Asiakas on vastuussa tuotteen varastoinnista toimituksen jälkeen. Raskaiden tuotteiden vastaanottoon on suositeltavaa valmistautua suunnittelemalla paikka, johon tuotteet puretaan. Paikan täytyy olla sellainen, johon pääsee suuremmalla jakeluautolla.

Takuu ja mahdolliset laatuvirheet

Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu.

Jos asiakas havaitsee ongelmia tuotteessa, autamme saamaan yhteyden tuotteen valmistajaan tai maahantuojaan ja varmistamme omalta osaltamme asian moitteettoman hoidon. Tuotteen ongelmista tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Vastaamme tuotteen laadusta. Virheellinen tuote korjataan tai korvataan uudella tuotteella. Emme vastaa mahdollisen laatuvirheen aiheuttamista välillisistä kustannuksista.

Muuta

Asiakasrekisterimme on luottamuksellinen ja perustuu henkilötietolakiin (523/1999 10§). Emme luovuta rekisteritietoja ulkopuolisten käyttöön. Rekisteriselosteeseen ja sen käyttötarkoitukseen voi tutustua täältä.

Jos tavaraa, tilausta tai toimitusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi tai webgate.ec.europa.eu/odr).

Rimoni Oy

  • Y-tunnus: 3197356-9
  • Osoite: Kyyhkytie 7, 91900 Liminka
  • Sähköposti: info@haavemaailma.fi
  • Puhelin: 040 5577 432